MOJE PLANY NA WAKACJE

Witajcie ! Od paru miesięcy  mam już wakacje. A ja dopiero dzisiejszego dnia przychodzę Was z postem  o moich wakacyjnych planach. Niestety pogoda  na to nie wskazuje. Co prawda  czasami pojawi się tydzień ,w którym jest naprawdę gorąco ,ale  później się pojawia burza ale nie zawsze . a po niej dzień się staje chłodniejszy. Wakacje teoretycznie mam od kwietnia , ale dopiero teraz mam chwilę czasu żeby wam napisać jakie mam plany na resztę wakacji. Mam wakacji jeszcze dwa miesiące. To jest naprawdę  dużo czasu  i przez ten okres czasu można zrobić mnóstwo rzeczy. Oczywiście, raczej nie uda mi się ich wszystkich zrealizować ze względu na moje lenistwo i zbyt wielkie ambicje haha :) Jednak na pewno niektóre z nich  powoli zacznę realizować już od jutra. O jakich planach  wakacyjnych mowa ? Zapraszam do dalszego czytania !


Blog

W czasie wakacji będę mieć dwa razy więcej czasu niż zwykle,więc zamierzam go dobrze wykorzystać na  blogowanie.Jeśli mi się uda to będę pisać dwa razy dziennie ,ale to zależy czy znajdę czas .Jeśli słonce będzie często świecić będą się również pojawiać zdjęcia mojej osoby.


Podróże 
Pewnie większość  z Was wie ,że uwielbiam podróżować. W tym roku wakacje wybieram się do krajów w których byłam ale również do takich co jeszcze nigdy nie byłam cieszę się, że spełnię swoje kolejne malutkie podróżnicze marzenia. W tym roku wybieram się  do takich państw unii europejskiej jak Holandia, Francja, Hiszpania, Portugalia. Zwiedzimy tam największe miasta jak Amsterdam, Paryż, Madryt, Lagos, Barcelona, Nicea. Wierzę, że to będą nie zapomniane wakacje


Rozwijać swoje pasje
Pierwszą rzeczą, jaką chcę robić przez całe wakacje to rozwijać się w swoich zainteresowaniach. Chciałabym zacząć pisać regularnie bloga, bo od tego roku pojawiam się i znikam. Napiszę jeden post, a później przez cały miesiąc mnie nie ma. A wszystko przez to, że chodziłam do szkoły i nie potrafiłam zaplanować sobie dnia albo po prostu brak weny. Także chciałabym rozwijać się w fotografii. Chcę nauczyć się robić coraz lepsze zdjęcia oraz poznać wszystkie możliwości mojego aparatu. Kolejną moją pasją jest gotowanie. Dlatego pragnę rozwijać się w tej dziedzinie, aby w przyszłości być świetnym kucharzem!


Czytać książki
W te wakacje chciałabym przeczytać mnóstwo książek. Lubię czytać, a w czasie roku szkolnego nie miałam na to czasu. Wakacje są idealną porą, aby zacząć czytać. Lubię wyjść na świeże powietrze i przenieść się do świata książki.
Podjąć pracę
W wakacje chciałabym również pójść do pracy. Dlatego codziennie przeglądam ogłoszenia i szukam odpowiedniej dla mnie. Choć to jest bardzo trudne, bo w moim mieście nie ma za dużo pracy, a dużo ludzi szuka jej. Znajduję tylko ogłoszenia o pracę 10-20 km poza miastem. A to jest kawał drogi, aby jeździć rowerem i dla młodej osoby, może być to utrudnieniem.

Zrobić porządek w pokoju
Przez cały rok nie mam na to czasu. Ubrań w szafach dawno już nie przeglądałam a w moich szafkach leży dużo niepotrzebnych rzeczy, które już trzeba wyrzucić. Dlatego w czasie wakacji zrobię porządek w swoim pokoju, aby było w nim czysto przed nowym rokiem szkolnym.

Rodzina I Przyjaciele
Planuję spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi.Szczerze mówiąc przez moją szkołę a raczej przez podział godzin nie miałam się kiedy z nimi spotykać. Jedynie jak było jakieś większe święto lub ferie.Właśnie wakacje postaram się to nadrobić .

Filmy I Seriale
Wakacje również postanowiłam ,że codziennie wieczorem będę oglądać różne filmy i seriale których nie miałam okazji jeszcze obejrzeć i również te co dawno oglądałam.Na moim blogu będą się  pojawiać również później  krótkie recenzje  o czym był film i czy polecam.

Eat Clean
Tak w lato zamierzam się zdrowo odżywiać ,choć wątpię żeby mi się to udało.Wiem często wam pisałam posty  o zdrowym odżywianiu ,ale teraz naprawdę  postanowiłam wziąć się za siebie i swoje zdrowie.Czym przecież były by wakacje bez smakołyków ,ale nie ukrywajmy,że zdrowe dania też są przepyszne !Dużo owoców i warzyw nie zapominając o wodzie ,która w lecie jest NIEZBĘDNA 


 Workout 
Każda dziewczyna chcę mieć ładną sylwetkę ,aby się nie wstydzić się chodzenia w stroju kąpielowym,więc koniecznie muszę się zabrać za jakieś ćwiczenia bo moja waga jest masakryczna.Jeśli ktoś ma ten sam plan to radzę wybrać ćwiczenia,które wam się spodobają,nie będą zbyt trudne ,ponieważ przy ćwiczeniach też powinno się dobrze bawić  

Spontan
We wakacje nie obejdzie się od wypadów spontanicznych   nad  jezioro,rzekę czy na jakąś imprezę ze znajomymi.


Jak widzicie, w czasie wakacji można zrobić mnóstwo rzeczy. Dlatego nie marnujcie ich, bo wakacje mamy tylko raz w roku.
A wy jakie macie plany na tegoroczne wakacje? Planujecie gdzieś wyjeżdżać? O swoich planach możecie napisać mi w komentarzach. Z chęcią przeczytam! Do następnego!

Zdjęcia pochodzą  z  Pinterest i Weheartit

1 komentarze:

  1. Ojj tak jest tego sporo jednak mi nigdy nie udaje się zrobić wszystkiego z listy :D
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/2017/08/przeamanie-lodow.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥