WIELKI POWRÓT MAŁO ZNANEJ BLOGERKI

Witaj mój drogi czytelniku !   
   Jak mogłeś zauważyć nie było mnie tu spory okres czasu  ale nie mam zamiaru przepraszać ,tłumaczyć się dlaczego  po  prostu każdy z nas  potrzebuje przerwy żeby na przykład  przemyśleć , poukładać ,załatwić różne sprawy tak naprawdę mogła bym tu wymieniać. Teraz mój czytelniku opowiem ci dlaczego  wracam do blogowania . Pewnego wakacyjnego słonecznego dnia  leżąc bezczynie na  leżaku przed  basenem stwierdziłam , że czegoś mi brakuje w życiu co by mi sprawiało przyjemność, satysfakcję i dzielić się moją wiedzą , zainteresowaniami, moimi przeżyciami z koncertów, przeróżnych podróży, filmowymi ,książkowymi ,muzycznymi i kosmetycznymi recenzjami ,przepisami kulinarnymi,zdjęciami bo bardzo lubię je robić i moja rodzina mówi mi że była  bym bardzo dobrym fotografem ,ale czy mają racje sami ocenicie jak  zdjęcia mojego autorstwa pojawią się na blogu. W  najbliższym czasie na blogu pojawią się posty w tematyce wakacyjnej i dotyczące mojego wyjazdu , kolejne posty będą  związane z powrotem do szkoły , studia i będą też różne diy  właśnie z tym związane . Na blogu będą się pojawiać posty dotyczące bullet journal  będą się posty  te pojawiać co miesiąc teraz aktualnie jestem na etapie szukania notesu który będzie się do tego nadawał .  Większość z Was nie wie  ale powiem wam , że rok temu  miałam remont dachu  i przy okazji remont  całego poddasza mój pokój zmienił się nie do poznania nowy kolor ścian , panele , meble , doszło mi również drugie okno dzięki czemu w pokoju stało się bardzo jasno i pastelowo  o tym też wam planuję napisać krótkiego posta. Skończyłam  również szkołę średnia dla dorosłych  i powiem wam , że bardzo jestem zadowolona  z moich  ocen na świadectwie ale to nie koniec mojej edukacji od września idę na   technika obsługi turystycznej bo tak naprawdę to jest co lubię robić  i lubię również  gotować i eksperymentować w kuchni później co przyrządziłam to daję do degustacji moim kochanym rodzicom którzy mnie wspierają w tym co robię. O tym kierunku pojawi się więcej w oddzielnym poście, W połowie czerwca spełniłam jedno ze swoich malutkich marzeń byłam również na koncercie coldplay który zrobił na PGE Narodowym   kolorowe  przedstawienie ,show ten koncert zapamiętam do końca swojego życia. Po przyjedzie ze stolicy spędziłam niesamowite  dwa tygodnie z moimi kuzynkami i kuzynem to mi też zostanie na długo w  pamięci. Moi rodzice rok temu kupili również nowy samochód  którym możemy  w końcu jeździć wszyscy razem a nie tak jak dawniej trzeba było jeździć na dwa razy.  Opowiedziałam wam w skrócie co u mnie się wydarzyło przez  parę  miesięcy. Wracam do Was kochani z podwojoną siłą i tak naprawdę bardzo się za wami stęskniłam i pisaniem dla tego jestem gdzie jestem myślę że przeżyjemy razem cudowną przygodę .Do następnego Paulina  ;* 




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuje ♡ Mam nadzieje że podoba ci się mój blog , jeśli tak , zostaw po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji ,to motywuję ♥